lördag 16 juni 2012

9 dagar

Hej!
Vilken natt!!! När jag "vakna" vid sex vakna å vakna det var inte som att jag fick sova nåt! Så såg jag ut som ett spöke, stora svarta ringar under ögonen så smal i ansiktet! Ja det blev inte mkt sömn inatt! Min älskling älskar att sova på dagen! Tack och lov så sov mamma över hos mig inatt så vid sju tog hon över, och lärde Leona lite regler haha! Min älskling är nämligen mätt men vill ändå ligga vid mitt bröst å bara suga! Så min kära moder hjälpte till ;) idag fick hon lära sig suga på nappen! Eftersom hon har ett sånt sugbehov! Jag fick sova från 8 till nästan 12!
Folk som känner mig vet att jag inte fungerar utan sömn, det gör ingen men jag är verkligen super känslig, ser ut som ett nervvrak! Har tappat 13 kg sen förlossningen har 2 kg kvar till min vikt innan jag blev gravid! Så jag behöver sömn annars kommer jag bli skinn och ben!



Min Leona!



Det blev en kort promenad med pappa!



9 dagar gammal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar