måndag 25 juni 2012

Baby Leona

Hej! världens tröttaste morsa här! Jag vet inte vad det är med Leona de 2 senaste dagarna hon vaknar vid två på natten och vägrar sova om, jag ammar henne och när jag sedan lägger ner henne i sängen så vaknar hon, så gjorde hon ca 5 gånger, min nacke, axel å arm gör så jävla ont pga att jag sitter/ligger med henne i famnen. Det gör att jag inte kan slappna av eftersom jag är rädd att jag somna medans hon är i min famn. På grund av dålig sömn så har jag inte haft lika mycket mjölk som innan..... vilket leder till att hon kanske inte blir mätt,helt enkelt en ond cirkel. Nu sover hon äntligen å jag ska nog också hoppa in i sängen å sova nån timma, men först ska ni få lite bilder från bröllopet i lördags samt lite på Leona! På lördag gifter sig Katta å det ska bli sååååååå kul, får se hur det kommer bli å lämna ifrån sig Leona =(


Leona i mammas å pappas säng

 Leona och mormor
mostrar , morbrors fru och söta kusinen Gabriella

Morfar och Leona


Morbror Josef

Pappa och Leona kör arga leken

Morbror Jonathan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar