tisdag 19 juni 2012

Ny Trend!

2 kommentarer:

  1. Hej Louisa!

    Jag ska ha barn snart (är i v.30) Det är mitt första barn, och jag är lite nervös :-)
    Kan du ge några tips såhär i efterhand? Något som är bra att ha med sig i BB-väskan? Bra tips på annat när man ligger och trycker :-) Första saker/kläder till bebisen? har ni märkt att ni saknat nåt, haft för mkt av?

    Tack för en bra blogg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej vännen! Jag hoppas du inte hunnit föda än hehe!
      I väskan hade jag med mig lite hygien produkter åt mig, kläder till lillan, finns annars kläder på BB!
      Blöjor och annat finns oxå där!
      när det kommer till förlossningen så glöm inte att andas det är såååå viktigt! Så fort jag inte djupandades gjorde det tio gånger ondare.Va inte nervös de är så snälla och duktiga på BB lyssna på dem! sakna något känner jag inte att vi gjort hittills, de behöver inte så mkt när de är nyfödda!
      Stort Lycka till gumman!
      Det kommer gå bra!

      Radera