fredag 1 juni 2012

God morgon!
Jag har varit upp sen sju! Jävla byggare jag orkar inte med dem! Sju är de uppe och jobbar och då vaknar jag! Vid tio hade jag tid hos barnmorskan, å det gick bra, jag hade tappat 200 gram men magen hade vuxit med 1 cm! Så barnet tar allt jag äter, min vikt fortfarande 72 kg! Startvikten var 57! Siv bokade dock in ett ultraljud på måndag för att titta till tillväxten på bebisen! Om jag inte hunnit föda ;) tror att jag går över tiden det brukar man göra som förstföderska!
Efter barnmorskan åkte jag till jobbet och åt avslutnings lunch, träffa alla kollegor och bara myste!



Gravad lax sallad å en massa gott!
Efter det åkte jag till bästa Maria och fixa naglarna, vi skratta å
Prata om förlossning, Maria är beräknad några dagar efter mig! Så jag hoppas hon gör mig sällskap på BB!



Körde på extra korta så jag inte gör illa bebis!

2 kommentarer:

  1. ska man inte undvika gravad lax när man är preggo?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej
      Nej de har kommit fram till att det innehåller så mkt bra att man kan äta det så länge det inte kommer från östersjön. =) och att det är färskt =)

      Radera