onsdag 6 juni 2012

Hello!
Ingen bebis här inte! Lillen har det bra där inne! Istället för att sitta hemma och vänta på att värkarna ska sätta igång så gjorde jag min kusin Maria sällskap och åkte upp till Stockholm! Så härligt väder å så mycket människor helt otroligt!
Fan vad mycket snyggt det finns å shoppa, jag längtar tills jag får tillbaka min figur så jag kan shoppa, snacka om att man sparat pengar nu när man varit preggo! Hursomhelst så handlade jag ett par klackisar till mig från Zara! Har länge velat ha ett par nude färgade skor!



Från Zara 499:- sjukt sköna oxå!





Mina två bröder fyllde år i mitten av maj å jag hade inte köpt nåt till dem! Så jag passade på nu när jag var inne i stan! Blev ett par loafers från Ralph Louren, och ett par från Tommy! Mina fina bröder skämmer alltid bort mig med presenter, så jag ville passa på i år när Jonathan fyllde 18 år och Josef 20!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar