måndag 21 januari 2013

Idag hade jag och Leona en mys dag inne i city! fyndade en hel del!  men först mötte vi Gudmor Gabriella och med sig hade hon Dj Fiona så himla mysig tjej. Vi åt lunch/ middag inne i Riche, å fy viken opersonlig och torr sallad det var absolut inte värd sina 215 kr, å Gabriella hitta bland annat en isbit i sin sallad, fett skumt!
Hur som jag åkte in till stan idag för att bland annat köpa en vinterjacka, Jag köpte Parajumper början av förra året men är så jäkla missnöjd den är såå kall! Jag fryser arslet av mig! Den bästa och varmaste jackan jag haft är helt klart Boomerang men ville helst inte behöva köpa den igen, och det behövde jag inte för inne i
Nathalie schuterman hade dem 60- 70%  på hela butiken, först hitta jag en Prada jacka men även efter rabatten så kostade den 6900 kr hade en lite lägre budget, i samma veva såg jag en moncler jacka och jag vet och har hört att de ska vara såååå varma, så från 9999:- fick jag den för 3000 kr såååååå nöjd!
hitta även morgonrock pyjamas, underkläder, skor och kläder kläder till Leona.






 Skor från vera från 1199::- till 300:- som hittat liksom
Armband från Snö

Slips,  å parfym till maken



Klänning från french connection

Sedan avslutade vi kvällen med en kopp kaffe hemma hos min Kusin Jurinda som bor i Kungdholmen! såååå mysigt!

5 kommentarer:

  1. Det var riktig bra pris på Moncler jackan. Vet du om det finns fler kvar i andra storlekar eller andra modeller?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej vännen! Det var den sista, hade själv velat ha den i en mindre storlek =(

      Radera
  2. Hej! Vart har du köpt din moncler jacka!! Super snygg! Bra kapp :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nathalie schuterman köpte jag den, ja verkligen Kap =)

      Radera
  3. hej
    jätte fina skor
    skorna från vera vart ligger vera?Vilken butik?

    SvaraRadera