torsdag 10 januari 2013

Dagens

Jag hade tänkt träna idag, första powerbaby passet går just nu klockan 1 på WC! Men jag hinner tyvärr inte gå, åkte iväg och gjorde lite ärende imorse å när jag kom hem var Leona gnällig eftersom det är läggdags vid 12-13 tiden dessutom har jag tid i banken klockan 14:00! Vi har nämligen kommit fram till att vi ska bygga hus! Vi har letat hus i ungefär 1 år nu och har inte hittat nåt! Och har därför bestämt oss att bygga nåt efter vår egna smak och stil! Det är en lång väg men vi är så exalterade och upprymda över det!
Jag åkte och köpte en ny barnstol till Leona och investerade i Tripp, Trapp stol från Stokke! Jag är så nöjd med den!

Jag var även hos fotografen http://www.studiotva.se/ och hämta ut Leonas collage sååååå nöjd! De gjorde dock en miss med det stora fotot, det skulle vara ett annat foto egentligen men det ska dem fixa!

Pris: 2700:- finns i de flesta barnbutiker!




 Köpte även en varm päls duna som man kan sätta händerna i när man kör vagn, slipper man frysa, Perfekt finns på Babyslottet för 299:-


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar