torsdag 31 januari 2013

Idag fick jag en tråkig nyhet som rörde mig, jag har varit ledsen hela dagen, för en vecka sedan fick jag höra att lilla Valentina 5 år som blir släkt med maken svalt en Alvedon tablett, denna tablett fastna i halsen mellan luftrören, hon fördes i ambulans helikopter till sjukhuset och har legat i koma sen dess! Idag avled hon! Kan inte sluta tänka på henne och henne familj! Vila i frid lilla ängel! Nu när man själv har barn så kan jag inte ens föreställa mig hur mamman mår! Ett barn som har hela livet framför sig, ibland är livet orättvist!
Imorgon ska jag på aza ( sorgestund) och på fredag är begravningen!
Vila i frid lilla ängel!

3 kommentarer:

  1. Åhh fy så hemskt!! Gud så tråkigt att läsa! Beklagar sorgen till er alla o kan inte ens föreställa mig hur föräldrarna mår! Hoppas Gud ger de styrka! Livet är så orättvis ibland att små mister livet! Vila i frid lilla ängel:(

    SvaraRadera
  2. Va hemskt! :( Alla ierhama! :( Vi ska tacka Gud att vi har vår tröst och hopp hos Jesus.

    Beklagar sorgen Må Herren stärka er alla!

    SvaraRadera