fredag 11 januari 2013

Äntligen fredag

Idag har vi varit på BVC och Leona fick träffa en läkare för kontroll! Allt såg jätte bra ut och Leona väger nu 7858 g och är 72 cm lång! 4 cm på 28 dagar det är fan mycket! men men hennes far är lång så!
Läkaren tyckte att det var fascinerande att Leona kunde gå från ligg läge till att sitta stadigt på egen hand, det brukar bebisar kunna göra vid 10månader så hon, eftersom det är mitt första barn så har jag inget att jämföra med sa jag! Efter BVC ålte vi förbi mormor och höll henne sällskap i några timmar, på väg hem såg jag att Polarn & Pyret hade sin slut rea, gick in och kom ut till 1100 kr fattigare, fyndade en massa till Leona bland annat till nästa höst köpte mycket i storlekarna 80 och 86!
Föresten så har Leona lärt sig klappa händerna, när jag sjunger klappa klapp låten så klappar hon! Sååå söt!  Och allllllllllllllllt ska in i munnen!




Nu ska jag sätta mig ner å läsa min tidning! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar