onsdag 2 maj 2012

God morgon

God morgon! Solstrålar!
Jag har just kommit fram till jobbet! Skolen skiner och jag är på strålande humör! Invigde mina Reebook Easy Tone idag, gick till Stadium igår för att köpa ett par eftersom jag hört att de är mycket sköna speciellt när man är gravid och står på benen hela dagen som jag gör.Ordinarie pris på dem är 1200 kr, igår och resten av veckan har dem kampanj pris endast 500 Kr.....weeeeeiiiii snacka om flyt!








Trött tröttare tröttast var jag imorse! Bebo är verkligen livlig just nu jag känner sparkar volter ja allt just nu. Maken pussade magen och sa hej då, vips så var bebo vaken vid sex och jag kunde inte sova.



Solen sken rakt igenom fönstret så jag tänkte lika bra att gå upp, bryggde kaffe åt frukost och bara drog ut på morgonen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar