torsdag 10 maj 2012

Hej hej
Tröttast i stan det är jag idag! Shit vilken dag, Hade tid hos barnmorskan imorse som hade bokat tid hos en läkare som skulle bedöma om jag får sjukskrivning eller inte, som sagt det är 28 dagar kvar så det vore skönt att få vila lite innan, plus att jag haft lite besvär med alla trappor samt att jag står på benen hela dagarna. Efter en noggrann undersökning så gav hon mig sjukskrivning från och med på måndag fram till förlossningen. Ska bli så skönt att bara få vila och förbereda mig mentalt till dagen då bebis bestämmer sig för att komma ut.

Så gissa om jag hade mycket att göra på jobbet idag. Jag jobbar normalt inte fredagar men kommer behöva göra det imorgon eftersom det är en massa som behöver fixas innan jag slutar.
Nu väntar sängen eftersom jag är heeeeelt slut! 

1 kommentar:

  1. Guuuud vad skönt gumman se till o vila ordentligt för att den enda gången i en kvinnas liv där heelaa kroppen jobbar det är på en förlossning! Lycka till/claudia

    SvaraRadera