onsdag 16 maj 2012

Knytkalas

Kom just hem från en mycket trevlig kväll hemma hos en kollega! vi var ca 20 kollegor plus rektorn!
en massa mat och min tabulle blev en succé som tog slut först!
Måste säga att det är så skönt att vara ledig, dock tror man att man ska hinna med så mycket men konstigt nog gör man inte det, timmarna bara springer iväg, OJ OJ AJ satan i gatan vad min bebis sparkar just nu, den lägger sig på höger sida vilket gör att jag inte kan sitta då eftersom jag inte kan andas. Stackars bebo det är säkert så trångt där inne nu! speciellt efter all mat jag ätit!




























Tallrik nr 1


Tallrik 2




 

2 kommentarer:

  1. Hej , det jag länge har velat få svar på. Är din och Mikaels kärleks historia hur ni träffades och så vidare. Vägen till idag. Vet att ni vart tsm ett bra tag? Och var bebisen planerad ? Vad har ni för namnförslag?

    SvaraRadera
  2. Hej...måste ha missat dessa frågor!
    Får ta dem nån dag =) ang om bebis var planerad har jag redan skrivit om du söker under Gravid!
    Kram

    SvaraRadera