torsdag 31 maj 2012

God förmiddag!
Sitter hemma och väntar på att min vän Jenny ska anlända til Södertälje ;) vi har inte setts på nästan ett år så det ska bli så mysigt att ses! Vi brukar alltid skoja om att vi ses mer när hon bor utomlands, när hon bodde i Geneve och i Paris så var jag och hälsa på, men nu när hon bor i liljeholmen ses vi aldrig ;(

Natten gick bra och jag sov ok, dock runt fyra så vakna jag till av en jätte kraftig sammandragning, och kräkattack! Fattar inte varför jag får sypkänsla? Vid sju så flytta jag in i vardagsrummet eftersom byggarna börja utanför mitt sovrumsfönster! Sov till elva, vakna och det första jag gjorde var å spy! Så skumt ???
Nu blir det lunch med Jenny setterberg ;)




2 kommentarer:

  1. kräkningar kommer från barnets hår. betyder att bebis har en massa hår :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Det är sant! men det är 2g jag sypr under min graviditet så jag tvivlar på att det är på grund av håret, snarare rädslan jag känner inför förlossningen, enligt barnmorskan !

      Radera