onsdag 30 maj 2012

Höggravid och redo att föda? NOT!

Om jag fick bestämma över mina sista dagar innan förlossningen så skulle jag bara vilja skämma bort mig själv. Äta god och näringsrik mat, sova mycket och göra saker som jag njuter av och känner avkoppling inför. Allt för att skaffa krafter och motivation till det som komma skall. 
Helt enkelt njuta av livet så mycket det nu går under rådande omständigheter. Men Nej, istället ska jag drömma kraftiga verkliga mardrömmar både när jag sover och är vaken, sååååå trött på mig själv. Rädslan tar inte slut och ovissheten är ett faktum jag inte kommer ifrån. 
Idag ska jag städa, tvätta och packa väskan som ska med till sjukan. Man vet aldrig när bebo bestämmer sig för att komma ut. Jag har även hunnit klicka hem babybjörns bärsele, babysitter och en skötväska.
Babyshop har en rabattkod på 25% så jag passade på att klicka hem skötväskan därifrån, rabattkoden är VIP12 och gäller till och med den 3 juni!
Ikväll ska jag och familjen åka och se min lillebror spela huvudrollen i en skolpjäs ska bli så kul! Han är trots allt en riktig entertainer.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar