måndag 21 maj 2012

Hej hej!
Vilket spring det varit idag, har hängt på stan fikat haft möte med banken.... jag fick lånelöfte så skoj, nu har man nåt å se fram emot! Nästa sommar flyttar vi in i hus. Husen blir klara tredje kvartalet 2013, å det är perfekt för då hinner bebis fylla ett år. När barnet är litet så vill jag faktiskt bo i stan för här finns det alltid folk och man är aldrig ensam.
Nu är det inte mycket kvar tills bebo kommer och jag är så nervös inför förlossningen, jag trodde att det skulle släppa ju mindre tid det är kvar, men icke sade nicke!
Det mesta är köpt och klart, många har frågat om barnkammaren och vi har inte inrett det eftersom bebis kommer sova i vårt rum, och som det ser ut idag så kommer vi aldrig inreda den heller eftersom vi flyttar =)

Jag behöver dock hjälp med namn. Har några favorit namn men kan inte bestämma mig. Finns så många fina namn men när jag ber svärmor eller nån annan syrian uttala namnet så blir det kaos haha.
Flicka - Leona, Lea. Evelyn
Pojke - Liam, Matteus, Elia
Har ni tips på fina andra namn, jag gillar korta namn.


9 kommentarer:

  1. Liam och Leona :)

    SvaraRadera
  2. Alla namn är väldigt fina, men de blir väl inte lika fina när blattar uttalar dom haha... Leona kmr att bli till liöönä eller i värsta fall ilona :P annars är Liam och leona finnast :)

    SvaraRadera
  3. Leo/Leon - Leona/Lea :)

    SvaraRadera
  4. Du har valt fina namn. Själv så har jag en Lea och en Liam :)

    SvaraRadera
  5. Leona och Liam! ;)

    SvaraRadera
  6. Hej ! Adrian är fint. Var ska ni flytta? Är det till villa?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej ja jag älskar oxå adrian men känner många som heter så.
      Ja nu är det osäkert vad det blir har nya planer =)

      Radera
  7. tack för era svar=)
    Ja jag gillar dessa namn ni oxå sagt till om så det blir nog dem.
    KRAM

    SvaraRadera
  8. tycker du har fina namn redan! nar barnet kommer ut
    tror jag nog ni ser vad den ska heta..kraam

    SvaraRadera