tisdag 22 maj 2012

Panik



Idag har jag fått flera obehagliga panikattacker, kändes som att jag hade ett stort tryck över bröstet så att jag inte kunde andas, luften ville inte ta sig ner till bröstet hur mycket jag än försökte, att försöka lokalisera varför det blir så är inte lätt. Tror att det är mycket som händer i mitt liv nu, ska bli mamma om mindre än 17 dagar, ska kanske köpa hus det är mycket som stressar mig. Förlossnings skräcken försvinner inte å jag drömmer jobbiga mardrömmar. Vet att jag är stark och kommer klara det när jag väl är där, men helvete vad rädd jag är.
Nu ska jag försöka sova, har haft en trevlig kväll hemma hos bästis med DH. Innan det var jag bästis och maken å åt i fyren, umgicks och bara chilla






2 kommentarer:

  1. Hoppas du känner dig bättre snart! Tror att du kommer bli en fantastisk mamma! Lycka till med allt =)

    SvaraRadera
  2. Du är grym! Du fixar det här lätt! Gud finns vid din sida, glöm inte det :)

    SvaraRadera