måndag 1 oktober 2012

Tillbringat dagen med Leona och lillebror Johan idag! Vi gick ner på stan, åt lunch med Rima och lille Lukas! Pluggat en massa kemi! Inte jag utan Johan! Jag har dock hjälpt honom fram till att maken kom och tog över! Kemi var inte ett av mina starkaste ämnen om jag säger sååå! Usch skönt att skoltiden är över tanken på atomer, neutroner och protoner fick mig att pusta ut och tacka Gud att jag aldrig mer behöver läsa sånt i minst 12 år framåt tills den dagen Leona kommer hem med kemiläxan! Då får maken ta över jag har alltid varit duktig på de samhällsvetenskapliga ämnena och svagare på no/ matte!






Leonas nya skor som hon snart ska använda!



Nersprutad av mammas mjölk haha! Hon är lite täppt i näsan, så barnmorskan sa att bröstmjölk fungerar som nässprej! Lite svårt å pricka rätt bara!



Vi var hos gamelmormor oxå






Kvällen avslutades med pizza och en massa socker









Nu säger vi god natt!

3 kommentarer:

  1. Hej på dig igen! De var ja som tipsade om regnskyddet hoppas du testade! Märkte du skillnad? Ser att sötnosen är täppt i näsan, spruta mjölk i en liten sked och sen ta till näsan mycket enklare:) ja har oxå en liten hemma han är 11 veckor! Nu verkar de som att ja bara kommer med en massa tips, missuppfatta inte på något sett:)) uppskattade själv när nån sa något vettigt som kunnde vara till hjälp för de små! Kanon bra blogg:) ha det bäst! / S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! bara glad över tips, har faktiskt inte använt regnskyddet sen dess hehe! Jag brukar använda sked men inte denna gång haha! Vad mysigt med en 11 veckors bebis åh de går så fort!
      Pussa bebo från oss
      Kram

      Radera
  2. Ja hehe det går för fort, vi har en som e 2 år oxå så tiden bara rinner iväg:)) pussa er BEBO från oss oxå:) / S om ja får gissa vad du köpte till skruttan så tror ja det är en skinn stol:) kan ha fel!

    SvaraRadera