söndag 28 oktober 2012

Skötväska

Hej hoppas ni sovit gott!
Jag vakna typ 5 gånger inatt ! Fatta noll! duschade igår innan jag la mig, orkade inte föna håret, så jag gjorde en boll, den där jävla bollen väckte mig hela natten, den var så obekväm!
Idag är det söndag å det blir mys dag! Ska få gäster vid 16! så det blir städa å mysa med Michael å Leona!

Fick en fråga om skötväska, Jag kan starkt rekommendera den jag har Skip Hop Dash Deluxe, den är smidig och lätt den är inte världens snyggaste men den är bäst, många fack och det bästa den dinglar inte vid fötterna som andra väskor eftersom den går å spänna vid handtaget! den är  tillverkad i canvas, vilket gör  
den mycket tålig och hållbar. Många fack och fickor gör det lätt att organisera allt som ska packas ned. Vagnen tippar inte över även om den är tung min är smockad med saker och tippar endast över när jag tar bort liggdelen eller sittdelen för att packa ner vagnen i bilen, men det är inte konstigt eftersom det blir vääääldigt ojämnt med vikten.
Den finns i många olika modeller och färger finn så beställa på http://www.jollyroom.se och på http://www.babyshop.se/


106268_1.jpg

2 kommentarer: