torsdag 25 oktober 2012

Dagen har nått sitt slut och vi ligger i sängen och ska sova hela familjen, jag har jobbat och kom hem vid åtta, mina två timmar på jobbet går så snabbt och jag älskar dem! Jag verkligen älskar mitt jobb, vet att jag är duktig på det jag gör så det gör saken ännu roligare och meningsfullt! Imorse tog jag och leona en kort promenad och matade ankorna runt maren, jävla fiskmåsar de låter ju inte de stackars ankor få mat, så jag jagar bort dem så ankorna får äta! Haha kaos orka vara mig å så engagerad!



Handla ett doftljud och läppglans och fortsatte sedan hem!






Älskar dessa doftljud köpte en ny doft som heter Christmas och luktar verkligen jul!

1 kommentar:

  1. Hej
    Jag gillar verkligen din blogg! Väntar barn och har
    Beställt en likadan barnvagn. Måste fråga vad
    Har du för skötväska ? Tips på några som funkar
    Bra till bagaboo ? Hänger du skörväskan på vagnen?
    I äffaren sa de att man i te skulle hänga nåt då det finns
    Risk att vagnen välter .
    Tack för en bra blogg .

    SvaraRadera