torsdag 4 oktober 2012

Dagen har gått så långsamt idag konstigt nog, första gången på länge jag känner så! Vi vakna vid tio jag sminka och klädde på mig medans lillan ff låg i sängen! Sedan mötte jag upp två andra vänner/ mammor vid elva Maria och Katja! Jag och Katja födde våra flickor samma dag och myste på BB ihop!
Det blev en lunch uppe i kringlan och massa babysnack senare en runda på stan!
Tills jag gjorde en hastig rörelse och en blixt for igenom axeln/nacken! Tårarna spruta och jag kunde inte röra mig, varken lyfta leona eller nåt! Mamma kom hem till mig och massera in voltaren! Blev inte bättre! Ringde och fick akut tid hos en sjukgymnast imorgon bitti! Duktig/dum som jag är åkte jag och jobba ändå! Trött och lidande av smärta öppna jag dörren till en doft av lasange! Bästa maken i världen har jag !!!!












Bella bjud mig på hembakade bullar!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar