torsdag 18 oktober 2012


Här  hemma är vi fortfarande sjuka, konstigt nog mår jag väldigt bra för att ha halsfluss, jag har ork och energi, annars brukar jag vara värre än små barn, Min lilla sessa däremot är lite sämre förkylningen tar kål på henne eller mest mig eftersom jag får så ont i hjärtat! Igår gav jag henne näsdroppar och alvedon och hon sov fram till halv 4, jag amma henne och hon somna om till halv nio!



Imorse fick jag mig en egen stund medan lillan sov, viktigt att njuta!


Barn som är så små som Leona tittar lätt på tv, blicken fastnar på färgerna och ljudet, det är dock väldigt farligt eftersom man bränner synnerverna vilket kan leda till glasögon i tidig ålder.Det har min morbror och moster som är läkare sagt åt mig! Så idag gick jag ner till bokhandeln och köpte henen två böker med en massa roliga färger och bilder plus ljud =) en borste till att rengöra hennes nappflaska och ett par söta skor! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar