lördag 18 maj 2013

Party!!!!

Igår firade vi Karolin! Alltså vi hade såååå kul. lite alkohol gör alltid allting lite roligare =) Vi började kvällen på Brillo åt en massa gott, drack vin och prata gamla minnen. Sedan gick vi vidare till Papa för lite drinkar för att sedan festa på The Wall som är VIP avdelningen i sturecompaniet, en innegård i direkt anslutning till klubben, när jag kom in jag ba men det här är ju gamla stures hiphop avdelning haha, Bella ba ja typ 10 år sen, fatta hur länge sen det var jag var ute och festa. I mina unga dar var vi ute lite för mycket. Det är jag glad för idag, för nu har man gjort det=) 
Vakna imorse såååå hungrig och bakis haha, Nu leker min lilla älskling och maken ska sticka till jobbet, å jag ska tvätta inte världens bästa dag för det kanske haha.


- Posted using BlogPress from my iPhone















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar