torsdag 23 maj 2013

Hejsan, känns som 100 år sen, mina tankar har varit lite här och där därav dålig update! Jag och maken har lite delade åsikter om vår framtid, vi har hittat ett hus som vi älskar, men maken är lite så där för området! Sen har vi USA som vi måste lämna svar till, maken fick arbetsvisum men inte jag så därför måste jag in och ut ur landet var tredje månad! Är det värt pengarna undrar han också?? Jag är såååå på men det är inte jag som ska jobba och därför måste det vara hans beslut! Jag orkar inte bo kvar i det här huset, vill bo stort i ett hus med förvaringsutrymme, jag städar 24/7 men blir lika stökigt efter 10 min! Har mycket saker och litet utrymme!

Idag har vi varit på öppna förskola och hängt på stan, leona fick lite nya kläder ! Något jag hade lovat mig själv och sluta köpa, men men!



Kofta och byxor Zara



Hm



Hm



Pyjamas kappahl



Nu säger vi natti



Älskar hennes pussar
Min ögonsten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar