fredag 3 maj 2013

Kan själv

Hej hej!
Idag har vi varit på öppna förskola, leona fick leka av sig för att sedan sova en låååååång stund. jag och Katta tog en promenad till hovsjö där jag hälsa på mormor. På väg hem köpte jag högrev och haricoverts och provade mig på syriansk fasulie med ris och sallad. Det blev sååå gott och en nöjd make =) Eftersom han är kock så hatar jag att laga mat eftersom jag vet att han gör det bättre. Varför jag måste börja laga mat är att sen Leona blivit frisk från magsjukan så absolut vägrar hon bli matat,hon vill äta själv helt själv, till och med om jag lyckas smita in  skeden i munnen på henne så tar hon ut maten och stoppar in den igen. Borde vara glad att hon kan äta själv men det är faktiskt jobbigt eftersom hennes mat är fortfarande pure. Så senaste veckan har jag lagat mat och skurit maten i små små bitar så får hon plocka och äta själv, Bestämd och envis unge! Men såååååå goooooo.

- Posted using BlogPress from my iPhone




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar