måndag 27 maj 2013

Morsdag

Hejsan alla fina!
Jag har haft två helt underbara dagar, och har därför valt att lägga mobilen ifrån mig! Igår åkte jag som jag nämnde tidigare till Stockholm efter mina sminkningar! Jag katta och Maria åkte och träffa Daria och karolin! Lite spontant så där! Hann med lite shopping på Zara och en middag med champagne och oxfilé pasta på Capri! Såååå gott, men värdelös service från vår servitris måste jag säga! Leona tappade säg 5-8 pasta som jag tänkt plocka upp, men eftersom det inte fanns servett utan bars dukar så valde jag att vänta tills han kom med det, nä men då säger han " åh herre Gud bu kommer råttorna komma" Ärligt!!!! Säger man så till en kund inte så att vi sitter på donken och äter för 50kr ! Aja lack blev man för stunden! Men trevligt hade vi girls!


- Posted using BlogPress from my iPhone














Köpte med mig min älskade banan och hasselnöts muffin från gallerian

Idag har jag haft en fantastisk dag! Fick lite sovmorgon då maken tog leona och lekte somna om och vaknar till lukten av pannkaka! Sååå gott !
Jag är så tacksam för min underbara mamma som är världsbäst! Och önskar alla mammor där ute en underbar dag!



Grädde bandad med hallon och blåbär såååå gott



Sedan fortsatte dagen med massa myspys och en middag på libanesisk restaurang










2 kommentarer:

  1. Vart åt ni libanesiskt ser går ut

    SvaraRadera
    Svar
    1. I södertälje Habibi heter restaurangen

      Radera