torsdag 9 maj 2013

Soliga Dagar

gör livet lättare =) eller vad säger ni? Vilka härliga 3 dagar det varit strålande sol och helt underbart väder att vara mammaledig =) Sommaren närmar sig och jag hoppas på en fin sådan. 
Igår träffade vi Vanja och Andrea och myste i dalparken. Sedan åkte jag och jobba PL i 2 timmar, väl hemma så möttes jag av en gnällig och ledsen Leona, hon blev snabbt glad men jag märker att hennes tänder gör ont, Vaknade i natt klockan 4 av att jag hörde hennes mage, hon hade bajsat ner hela sig, upp till ryggen, klädde av henne och badade rent henne, hon fick en flaska välling och somna om till halv 9. Åkte till Hovsjö där jag hade nageltid, gick sedan ner och gunga lite.







Lite promenader i fina vädret


LEONA OCH LEANDRA



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar