fredag 1 november 2013

Fredaaaaaaaaaaaaaaaag!

God morgon !
Det är fredag idag och jag är på toppen humör! Fredagsfrulle på jobbet och en grym lektion hade jag idag. Vi gick igenom relativa pronomen " som" inte så lätt som man tror men mina elever fixade det till slut. Att få höra hur mycket de lärt sig av mig sen jag börja i klassen är roligt. Jag vet att jag är en grym lärare och ger väldigt mycket. Eftersom jag även pratar arabiska så är jag en enorm resurs i klassen. Jag kan relatera deras fel och felbedömningar de gör i klassen till deras hemspråk.

Leona trivs jätte bra på dagis och det är nästan så att hon inte vill gå hem, hon har utvecklast så mycket och jag ser att hon kommer bli en smart tjej! Idag så ska jag åka och handla lite nya Stimulerande leksaker som ska hjälpa till att utveckla motoriken stimulerar kreativitet och fantasin främjar nyfikenhet och påhittighet. Som tex bildböcker pussel, klossar, saker som går att trycka och vrida på.




- Posted using BlogPress from my iPhone





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar