måndag 4 november 2013

Ligger i sängen och ska sova nu! Dagen har gått fort och det är nu dags för att sova, tog en lång dusch och bara tänkte på en massa, det här året har gått så fort och snart är det jul igen! Vart springer tiden iväg ? De senaste 10 åren har rusat förbi och jag får panik av tanken att de närmsta åren ska gå lika fort och plötsligt är leona stor och jag en gammal tant haha! Nej men ärligt det är viktigt att stanna upp och bara njuta, när man får barn så är plötsligt inte allt lika viktigt längre utan kärleken till barnet tar över. idag när hon låg i min famn så bara njöt jag och jag tror att hon också gjorde det! Jag pussade henne och hon bara låg i min famn! Älskar att hon är så gosig och kärleksfull. Jag ammade i 10 månader och jag tror att vi skapade en närhet som båda njuter av! Min lilla prinssesa















- Posted using BlogPress from my iPhone


I söndags var vi och hälsa på min kära kusin Susan





Maken laga en helt underbar oxfilé pasta idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar