onsdag 13 november 2013

Veckan springer och det är redan onsdag! Igår var jag ledig och jag och Maria var bjudna hem till Katja på frukost! Vi myste och babbla om allt mellan himmel och jord. Vid 13 åkte jag och hämta Leona från dagis, hon var otroligt gnällig igår och lärt sig att skrika och gnälla om hon vill ha nåt. Sjukt irriterande men men barn! väl hemma hade jag ingen inspiration till matlagning, köpte med mig köttfärs, pasta och ostsås från Ica. Det blev en köttfärs/purjolöks pastagratäng. Gott och uppskattat av Leona. Natten var kaos Leona vakna vid jag vet inte när och skrek och nästan slogs i sömnen jag fick inte lugn på henne. Efter några minuter så somna hon i min famn och så fort jag la ner henne i hennes säng så vakna hon och ville komma till oss. Så trött på denna dumma vana. Sedan hon börja på dagis har det varit så hon vaknar under natten och vill komma till oss!  




Glöm inte att hjälpa !

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar