fredag 29 november 2013

Vill bara tacka för alla fina kommentarer som vi fått! Stödet har varit fantastiskt och jag tackar Gud för människorna i vårt liv. Leona har tyvärr inte blivit bättre utan hon har nu fått ögoninfektion och hög feber hon har spytt hela natten. Vi besökte Karolinska igår och de sa att så är tyvärr fallet med brännskador, infektionerna och sjukdomarna kommer efter en vecka. Mamma hjärtat gör så ont och jag önskar det var jag. När vi var på brännskade mottagningen igår så nämnde läkaren att de hade fått in en flicka med samma olycka att MAM flaskans botten hade spruckit denna flicka var endast 2 månader och hade fått 4 gradens brännskada. Gud hjälpe mamman. När hon blir frisk ska jag be en präst be över min lilla flicka. Å be till Gud att vaka över henne och alla barn i världen. Jag mår inte bra men försöker vara stark för hennes skull och behöver kärlek och närhet.

2 kommentarer:

  1. Gör ont i hjärtat när man läser det stackars Leona varit med om. Hoppas hon tillfrisknar fort och att det inte lämnar några brännskador på huden efter det där.
    Jagg hatar mam flaskorna. Jag köpte en när mitt barn var 7-8 månader men slängde den eftersom jag insåg att det inte var så lätt att sätta dit locket efter rengöring. Då kände jag hellre att kasta den än att chansa varje gång blev verkligen nervös och tänkte alltid är den helt stängd nu eller kan det läcka. Hoppas fler slänger mam flaskan.
    Styrkekramar!

    SvaraRadera
  2. Ojj va hemskt :( Må Gud stärka er och vaka över henne så hon blir frisk!
    Be Abouna att be över henne redan nu och be och fasta du också för henne, tro starkt på din bön och lita på Gud Han kommer göra det bästa för lilla Leona!

    SvaraRadera