lördag 30 november 2013

Hejsan!
Förlåt för min frånvaro men jag är inte mig själv just nu! Skulden och ångesten gör att jag inte kan sova om nätterna, går runt och tittar på flaskan och undrar hur det kunde gå till?
Leona mår tack å lov bättre idag! Efter 2 dygn av hög feber kraftig ögoninflammation kan hon idag öppna ögonen och till och med fått i sig lite mat! Inatt vaknade jag av en lukt som var så stark att jag inte kunde somna om! Det var hennes sår, pga febern så blev såret infekterat! Vakna imorse och hoppa in i duschen med henne! Rengjorde såret och la nytt bandage på huvudet!

Inatt hoppas vi på sömn!
Jag vill tacka min familj och vänner för stödet och hjälpen jag får älskar er!












- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Walllllad Leona :( känner verkligen med Er. Förstår att det gör fruktansvärt ont i mammahjärtat men gumman tänk inte på det. Det var inte ditt fel. Du är en underbar mamma... Man blir så arg och ledsen när något sånt händer. Man får göra det bästa av situationen helt enkelt.. När jag läste igenom inlägget så kom en tanke upp. Du kanske inte tror på sånt men jag tror Leona har fått en massa "onda ögon" på sig. Be en präst be över hennes huvud. Mamma brukar alltid säga att man ska köpa en kvast (såna som de har i Syrien/Libanon) och lägga de i en kyrka/kloster. De gör man för barn som ofta slår sig eller råka illa ut.. Du kan även hänga ett kors med säkerhetsnål på henens tröja.
    Vilket långt inlägg men ville bara skriva att jag tänker på er (trots att jag inte känner er) och har även tänt ljus. Må Gud beskydda söta Leona. Många styrkekramar!

    SvaraRadera
  2. Hoppas hon blir bättre och bättre för varje dag som går . Kramar till er !!!

    SvaraRadera