onsdag 6 november 2013

Igår var jag och fixade naglarna och jag körde på naturliga med guld glitter på ringfingret! Nu sitter jag på jobbet och rättar lite texter, har eftermiddags lektion idag och sedan vid tre väntar PK ( personalkonferens) idag är jag riktigt trött, känns som att jag knappt sovit någonting även om jag gjort det. Leona vakna i natt vid 3 satte sig i sin säng och bara titta på oss, jag vakna självklart och låg ner å titta på henne, tänkte att hon säkert kommer ställa sig upp som hon alltid gör och vill komma till oss. Hon satt i ungefär 10 minuter, kunde inte hålla mig eftersom jag tyckte att det var läskigt haha. När jag ska gå och ta upp henne så ser jag att ögonen är stängda och hon sover sittandes. Hjälp vad läskigt. Jag bädda ner henne och gick och la mig.






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar