lördag 21 augusti 2010

Biokväll!

Igår var jag min man Michael och min goda vän Izla på bio och såg Knight and day, med Tom Cruise och Cameron Diaz. En effektspäckad actionfilm som verkar ha hämtat inspiration från mission impossible 2 och 3. Alltså den var såååå bra, Izla skratta så mycket att hon fick hela biosalongen och skratta oxå hehe. Filmen bjuder på en hel del ögongodis... visste inte att Tom var sååå het ....=)

Så nu sitter jag här lite halvruffsig i håret och redo för dagen. Det var helt underbart att sova i min säng igen tillsammans med min man, har ju varit i uppsala i 4 dagar, inte för  att min kusins säng inte är skön det är den bara att den lutar lite hehe så man tror att man ska ramla.
Dagens planer är att städa, tvätta och sen piffa upp mig för kvällens fest hemma hos Roxi =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar