söndag 15 augusti 2010

Förnyelse!

Idag är ingen bra dag!
Vaknade upp med en känsla av ångest och olust. Ni vet såna dagar som dyker upp när man mår
dåligt. Jag har en längtan av förändring och förnyelse. Kanske jag jag känner så eftersom jag ska plugga till en tenta idag som jag har om 1 vecka, en tenta som jag har släpat på sen 2007, en tenta som jag vägras bli godkänd på. Tentan som jag redan skrivit 3 gånger. Det är mycket förändringar som kommer ske om jag klarar tenta.

Det är mycket förändringar som kommer ske i framtiden, det gäller bara att kämpa och sträva efter målen som jag har. Jag måste lära mig att förändringar oftast leder till något positivt. Ser man saker från en mer positiv sida så är det större sannolikhet att det blir så.

Jag vill bland annat
-Utvecklas som person och återfå ro i kroppen
-Vill börja träna igen och återfå motivation
Energi  när man tentapluggar
- Sluta med mitt chokladberoende ( efter tentan) =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar