söndag 29 augusti 2010

Söndag!

Eftersom jag jobbar sex dagar i veckan så blir det inte så mycket städning hemma som jag egentligen vill att det ska vara, när jag kommer hem på vardagarna är jag helt slut eftersom jag vaknar kl 6. Så istället för att söndag ska vara en vilodag för mig blir det en städdag. Så idag har jag och älskling städat, tvättat, bytt sängkläder, insallerat vår nya tv och även hunnit med att handla och laga mat. Det kallar jag effektiv söndag!
Fläsk, med råstekt färsk potatis och rödvinsås
Sallad med persilja i =)
Så ser mitt sovrum ut med tv =).... egentligen är jag emot tv i sovrummet, men varför håller jag för mig själv hehe, kan var mysigt att också. Byrån som vi ställde yv på finns i ikea för 200 kr jätte billigt, egentligen skulle vi hänga upp tv men våra väggar är tunna. Men tycker att det blev helt ok ändå.

1 kommentar: