fredag 13 augusti 2010

Varför blogga?

Ny dag nya tag!
Har precis rättat en hög med grammatik stenciler, tro det eller ej så älskar jag det, finns inget bättre än att se sina elever utvecklas, och det kan jag med handen på hjärtat säga att dem verkligen gjort!
Jag tänkte att jag ska berätta varför jag bestämt mig för att börja blogga. Jag är en väldigt glad, lättsam och social tjej som älskar att dela med mig av allt, bland annat senaste inköpta plaggen, senaste skvallret,tips på smink och helt enkelt hur man tar hand om sig själv. Jag har länge tänkt på att börja blogga, men måste erkänna att jag varit feg, " vad ska jag skriva om" " tänk om jag inte orkar blogga varje dag" och så vidare. Men till slut tänkte jag what the fuck... jag provar så får vi se hur det går!
Nu måste jag springa iväg, rasten är slut. =(
puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar