torsdag 12 augusti 2010

Hetsig dag, Lugn kväll!

Idag har det varit en hetsig dag, jag la mig väldigt sent igår gick upp vid sex för att sedan åka till jobbet, väl på jobbet var det en massa spring, många gånger undrar om jag valt rätt yrke, eftersom jag verkligen inte är en morgon människa, att arbeta som lärare vet vi alla att det innebär tidiga mornar, samt regel nummer 1, som lärare får man aldrig komma försent, jag minns när man själv gick i skolan och bara hoppades på att läraren skulle komma försent, men självklar hände aldrig det.
Efter jobbet gick jag och träffade min barndomsvän Gabriella, fikat som var planerat blev till middag istället samt en liten shopping tur i stan. Fyndade söta underkläder i twilfit, samt två söta armband från HM.
Nu sitter jag framför tv och orkar inte göra någonting, middagen resultera till att jag gick och träna på sydpolen som jag by the way tycker har södertäljes bästa gym, inte för mycket spännisar som city gym eller pensionärer som friskis.....i just love Nautilus =)
HM 29.90
God natt söta läsare om jag nu har några hehhe 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar