fredag 27 augusti 2010

Effektiv fredag!

Idag har det varit en bra dag,  Fått en massa gjort idag, jag vakna vid 6 som vanligt och slapp undan den hemska olyckan på E4 vid moraberg där en man omkom. Dem spärrade av E4 fram till elva på förmiddagen. Väl inne i lektionen så stod det grammatik på schemat...=)=)=) åh jag bara älskar grammatik, bestämde mig för att hålla en lektion om pronomen, både possessiva, reflexiva och personliga pronomen..... eleverna var så glada och jag sååå nöjd över att de lärt sig mycket nytt.

- leraren varför ja inte kan säga " Nadia elskar hennes man" jag menar ju Nadia

jag - Jo för att då betyder det att du älskar någon annans man och inte din, du älskar hennes man.

- ok vad ja säga

jag-" Nadia älskar sin man" ska du säga

- mmmmmhhhhhhhh =)=)=)

så kan det se ut.....fast med  100 till liknande exempel.
Efter jobbet åkte jag till stan eftersom jag hade tandläkare, har inte varit hos tandis sen jag var 18 år så gissa om jag var orolig, men icke sade nicke " jätte fina tänder" inte nog med det så hade jag två 300 kronors tillgodo försäkringar hos dem som jag inte förbrukat så istället för 640:- gick det på 40:- ...kan det bli bättre, efter det lämna jag min bil på service och åkte till stan för att luncha med Rima och hennes underbart goda son Rabi. Blev en sen lunch på Fun house....alltid gott med wok.

Sedan avsluta jag dagen hemma hos mamma mys pys !
Nu är jag jätte trött och ska sova jobbar ju trots allt imorgon med.... dock i make up store =)
Natti Natti




lilla Rabi

1 kommentar:

  1. hahahah OMG..hur kan man gilla grammtik??!!
    du är bara för skön..kärlek <3

    SvaraRadera