tisdag 24 augusti 2010

Kalas!

Min älskade lillebror Johan fyllde år i söndags och vi hade ett litet kalas hemma hos mamma, eller liten ochliten med 1/4 av tjocka släkten så kanske den inte var så liten. Det är läskigt hur snabbt tiden går, När jag kallar Johan "Binti" ( min lilla dotter/tjej) hahah fråga inte det är ett internt skämt hehe, så brukar folk säga sluta han är faktist stor nu, hela 12 år fyllde han, i mina ögon är han fortfarande 8-9 år.......suck det betyder ju att jag också blir äldre. Jag verkligen älskar mitt liv, men jag drömmer fortfarande om mitt liv mellan 16-20 års åldern, jag tackar och älskar mina föräldrar som låtit mig resa och se världen samt aldrig hindrat mig frånmig från att uppyfylla mina drömmar.

Så bjöds det även på Fattuch och tabulle till alla som bantade heheh=)
Mina 3 bröder och pappa!

1 kommentar:

  1. louisa älskling johan fyller 11 år, jag tycker det är jätte kull och läsa din plog,puss och kram

    SvaraRadera