lördag 22 december 2012

27 år!


Hipp hipp hurra för idag är det min födelsedag! Ett år närmare 30.. Fast vem orkar räkna.. Är väl bara att konstatera att man blir äldre och göra det bästa av det. Inte titta så mycket i spegeln för då ser man alla ålders linjer som smyger sig på. Eller nej, dom slänger sig på än!=)

Blir inget firande för min del! Ska mysa med Leona, maken jobbar och min underbara mormor ramlade inatt och bröt höften ska opereras snart så kvällen tillbringar jag mer än gärna med henne i sjukan. stackars älskade Jade! Å min andra käraste Maria min kusin skada sitt korsband, som redan har skadat sen hon spelade Basket i Usa. Jag ber för dem båda, det äckliga är att jag drömde inatt att jag ramla och mina 2 framtänder gick av, jag vakade till och bad om att inget händer nu innan Jul! Å så får jag höra detta när jag vaknar! Om ni inte vet så är tänder otur i drömmar!

3 kommentarer:

  1. Louisa! Du är så vacker mashalla! Verkar ha ett hjärta av guld! Det är inte varje dag man hör någon prata så om sina nära och kära :) måste bara veta vad du använder för smink? Exempelvis på denna bild... Jättefint!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Gumman söt du är!
    Allt är från Make up store, på ansiktet har jag foundation Olive, chai under ögonen och Gobi puder på hela ansiktet, Rouge Posh.
    läpparna Mood =)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis! Hoppas det går bra med din mormor! Det är ganska farligt för de gamla att bryta höft, då deras ben inte kan läka som de ska.var vid hennes sida nu!

    SvaraRadera