onsdag 19 december 2012

Nu är jag sådär sjukligt obeskrivligt oförklarligt trött igen.Förstår inte.
Jag börjar undra om det kan vara som så att vi som är väldigt känsliga för vinter och mörker och i stort behov av sol och dagsljus varje dag för att inte deppa ihop också blir sjukt trötta när solen och våren väl behagar komma efter den tunga vintern?
Tycker mig se lite samband med detta här o var nämligen..och då inte minst på mig själv.
Är en person som lätt blir väldigt höst och vintertrött också den person som blir vårtrött (som jag hört man kan vara)?
När får vi då vara pigga?
Årstider har sin charm. Men ska dem behandla mig såhär vid varje övergång så är det allt annat än charmigt.

1 kommentar:

  1. Svaret är SEMESTER!! Vi behöver riktig värme, sol o bad på nått paradis. Jag börjar oxå bli deppig speciellt i de här vädret

    SvaraRadera