söndag 30 december 2012

Hello!
Imorgon är det nyår och jag är sååå otaggad, kommer vara hemma hos mina svärföräldrar. Det kanske blir lite roligare nu när vi har leona =)
min familj kommer vara i Stockholm tillsammans med min 3 farbröder å alla kusiner, hade mycket hellre velat vara där! Men men! Idag åktejag och min svägerska till Nacka forum, fan vad folk det var, mådde illa av att gå runt så vi gav upp å satte oss å fika istället, hitta lite fint i Zara det var allt!
Maken var ledig idag så vi har bara varit hemma och myst!
By the way ställde mig på vågen idag och den visa 55,2 kg, fattar noll jag bara fortsätter ner, och det vill jag verkligen inte, eftersom jag går ner på överkroppen och får ett väldigt smalt ansikte å större näsa =( skärpning med maten!





2 kommentarer:

  1. Hur fan kan du skriva så tänk på din man och hans familj. Eller som kanske inte läser din blogg?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan!
      Jo de läser min blogg! å jag är ärlig med dem med, har firat med dem sen jag gifte mig, och önskar jag kunde kombinera med min familj oxå, men eftersom de firar så långt bort så går det ej!
      Vi är jämt med varandra så det är väl inte så konstigt att jag tycker så?????

      Radera