onsdag 26 december 2012

Julhelgen


Ja nu va denna julen slut då... 
Lite skönt faktiskt, låter kanske hemskt men.... Trots all god mat, allt godis, alla vänner och alla presenter så får de inte bli för mycket  Julafton så var vi hemma hos mina föräldrar, min farbror Samir och hans underbara familj kom över och det blev en massa mat, sprit och dans,Naturligtvis kollade vi Kalle Anka o så va de ju julklappsöppning på kvällen. Så himla gött! 
Juldagen var hemma hos mina svärföräldrar och på kvällen gick vi till min mor! 



















Söta Alicia och min bror som är hemma från Polen













 Klappar till Leona från söta Adai & Adrian mina PL pojkar

 Tack underbaraste Jurinda, min älsklingsparfym
 Fick denna väska i julklapp!




 Denna underbara outfit från Leonas farbror å löris





2 kommentarer:

  1. Måste bara säga att ja blir alltid lika glad av att se när du lägger upp en bild på din mamma, hon ser så sjukt snäll ut, så varm i go! Vet att du kommer att hålla med eftersom de e din mor:)) men ändå! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. gud sååååå söt du är.....hon är exakt som du beskriver =)

      Radera