söndag 2 december 2012

Leonas Dopdag!

Hej hej!
Nu är dopet över å jag kan pusta ut, allting gick som det skulle och Leona var världens underbaraste! tänkte visa lite bilder från igår, tagna från mobilen dock! Visar mer när de riktiga bilderna från fotografen kommit!

Dekorationen gjorde http://www.brollopsdekor.se/ Vi satt med familjen men jag gjorde ett bord åt henne =)

Håret fixade Randa i lina!
Min vackra mamma och pappa  samt bröder! Fina bror som km hit från Polen för dopet!

Kaos, min lilla plutt!
Försöker få henne och le 


Gudmor Gabriella !
 


Tårtan bakade wedabageri







 Älskade Katta
 Mina 2 bröder
Brorsan ägde festen i slutet

Kusinerna å Robert=)

Sötaste Jenny och bästa Jolanta ( kattas mamma)





1 kommentar:

  1. Wow va fint allting va!! Stort grattis till dopet och vilken lyckad mamma. Din klänning knäcker!!

    SvaraRadera