söndag 24 mars 2013

9 månader

God morgon!
Sedan vi kom hem så har Leona vaknat klockan 5:30 6:00 och idag klockan 7:00. Fattar ingenting var tog sovmorgon vägen jag hoppas verkligen detta inte fortsätter och att det bara är för att hon har jetlag sen Thailand. På tal om divan så har Leonas diva fasoner fortsatt och jag kämpar med att få bort dem. I thailand så förvandlades hon från världen snällaste bebo till en diva över en natt fick hon inte som hon ville så grät och skrek hon, ville bli buren hela tiden, hon ville ha tutte hela tiden fick hon inte så fucka hon ur. Lyfte armarna och kämpade bort från vår famn. Allt är Michaels fel, hemma är jag hård med henne medan mike gjorde som hon ville där! Men jag tappar inte hoppet det är nu dem är formbara och det gäller att vara hård  men rättvis, jag märker att hon testar sina och mina gränser och det är när jag sätter stopp hon blir arg! Slutade även amma dagen efter vi kom hem kan vara därför hon är så frustrerad också!
lilla bebo



1 kommentar: