måndag 25 mars 2013

Thailand i bilder

Kom precis hem från BVC, Leona väger nu 8910 och är 74 lång. Vikten har stannat och det kan ha å göra med att vi var i Thailand. Igår somnade Leona 20:30 och vakna klockan 6 imorse. Jag hoppas det håller att hon somnar så tidigt men att jag får lite längre sovmorgon, tror dock att hon fortfarande har Jetlag därför hon vaknar så tidigt.
Tänkte visa er lite bilder från underbara Thailand. Vi hade jätte kul och njöt av värmen och vattnet men det är inget ställe vi kommer återvända till. Jag älskar länder som är rena och Thailand var ett smutsigt land med en massa lukter som förstörde ens semester. Jag har väldigt starkt luktsinne så jag vande mig aldrig. Så framöver blir det Mexico och Miami om vi vill åka långt.




































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar