onsdag 20 mars 2013

Sverige här kommer vi

Sista dagen å jag längtar hem! Så trött på värmen, det har varit ovanligt varmt dessa sista dagar! Till och med thai folket säger att det inte har normalt! Idag hade vi 37! Går inte å göra nåt! Igår var vi på utflykt det var så härligt att vara ute till havs i en båt! Vackraste naturen Ever, har tagit en massa fina bilder som jag får visa när jag kommer hem! Till nåt helt annat finns en skobutik precis bredvid vårt hotell, senaste veckan har jag varit inne där 10 gånger haha! Samlat på mig 7 par! Ikväll går jag och betalar dem på väg ut säger jag åh kan inte jag få lämna dem här ? Ska ut å äta orkar inte släpa runt på dem, självklar säger han är hör till klockan 12 på natten, kommer tillbaka klockan 23 tror ni inte att den jäveln har stängt! Och vi åker från hotellet klockan 7 imorgon bitti! Jag är såååå jävla lack! Har frågat hela gatan efter deras nr, ingen har! Eftersom butiken betalar hyran till vårt hotell, så skulle dem försöka fixa nr, annars får vi lämna pengar imorgon så får dem skicka dem till Sverige!

Vi har annars haft underbara dagar här sista veckan, massage och massa andra behandlingar är så billiga att du lever lyx! går inte att få ner allt vi varit med om i ord så ni får se bilder när jag är hemma! Åh hem ljuva hem!
Nu måste jag sovs ska upp om 5 timmar! Lär bli en jobbig flygresa eftersom vi åker dagtid!



- Posted using BlogPress from my iPhone












Leona och Armaani!










3 kommentarer:

  1. Hej
    Undrar vad är det för märke på din video kamera och vad heter modellen ? Den ser smidig ut. Och är ni nöjda med bild kvalitén ? Är ute efter en bra som jag kan köpa och filma min ny födda bebis med :) har du bra tips ?
    Tacksam för svar .

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej vännen! Det är en JVC och vi är väldigt nöjda med den, köpte den till vår smekmånad så den är snart 4 å gammal har filat varje semester med den och den har hållt. Nu finns det mycket bättre kameror, de brukar kunna sånt i butiken
      Kram å lycka till med lilla bebisen

      Radera
  2. Tack för ditt svar :)
    Ha en strålande dag !

    SvaraRadera