tisdag 12 mars 2013

Dag 5

Skrev värsta inlägget igår så såg jag nu att den inte publicerats :( orkar inte skriva om!
Hej iallafall ;) dagarna går och vi har snart varit här i Phuket i en vecka! Värmen bara fortsätter stiga och tro det eller ej så saknar jag kyla! Igår hade vi 36 idag 35! Leona hjärtat är så duktig och klagar inte det minsta så länge hon får bada så är hon nöjd!
Igår och idag har vi varit på stranden vattnet är så rent och fint! Man ser små fiskar simma, lite krabbor springa runt! Jag älskar å bada i havet medan min man föredrar pool!



- Posted using BlogPress from my iPhone









Mot kvällen igår åkte vi till Patong å herre Gud säger jag, det var så mycket folk, transor marknad, prostitution, inkastare till allt möjligt bl.a. Ping pong show! Här fick man verkligen se baksidan av paradiset! Såg bland annat 2 män (50-60 år) gå iväg med en liten thailändska kan inte varit äldre än 17 år man såg klart och tydligt vad dem skulle göra! Hemskt! Efter 3 timmar tog vi taxi tillbaka till Karon och vårt hotell!



Tuktuk typ taxi



Galleria






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar