söndag 24 mars 2013

Sorry för dålig update men jag är sååå trött! Har varit vaken sen väldigt tidigt och ligger nu i sängen för att sova! Var tidigare och handla en massa mat, kylen har stått tom sen Thailand! Efter det åkte jag till mamma och sen min moster umgicks med kusinerna för att sedan vända hem för att umgås med maken! Lugn söndag om jag säger så!



Älskar att man inte behöver smink när man är brun


Jurinda och leona



Måste köpa en ny bilbarnstol åt Leona! Denna rekommenderade säljaren, kan ni rekommendera nån?

2 kommentarer:

  1. Vi har en besafe bilstol, jätte nöjd! Den kostade 5500:- fast värd priset. Den är konstruerad så bebisen kan se ut genom fönstret vilket är jätte bra har vi märkt :) kram

    SvaraRadera
  2. Jag har den stolen på bilden och är jätte nöjd!

    SvaraRadera