fredag 22 mars 2013

God morgon!
Äntligen hemma säger jag, har nog aldrig saknat kylan lika mycket som denna resa! Det var så varmt! Borta bra men hemma bäst, att få sova i sin säng var en underbar känsla. Leona väckte oss klockan halv sex imorse jetlag. Så jag hoppa också upp börja packa upp, sortera all tvätt och börja tvätta. Flygresan igår var hemsk den tog aldrig slut. Även om Leona förvandlades till en diva på denna resa så var hon världens snällaste som satt i mitt knä i 11,5 timmar. Paret framför oss sa när vi gick upp " Oj satt det en bebis bakom oss" Idag ska vi bara vara hemma och vila!
började packa upp allt och det är inte kul, så tråkigt. Här kommer lite av det jag köpt!




 Sjalar, smycken, bikini, strand klänningar, ja helt enkelt mycket krims krams som min man kallar det!

1 kommentar:

  1. Hur gick det med alla skorna som du lämna kvar hos den där skomakaren? Haha

    SvaraRadera